Έχετε ως 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας για να αλλάξετε το προϊόν με κάποιο άλλο ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994 περί Προστασίας των Καταναλωτών, ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από την αγορά του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση το ποσό που έχει καταβάλει για την αγορά του πρέπει να του επιστραφεί μέσω τραπέζης το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της δήλωσης υπαναχώρησης.
Για να γίνει η ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων ο καταναλωτής θα πρέπει:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
1. Να έχει διατηρήσει τη συσκευασία του προϊόντος και το ίδιο το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.
2. Να μην έχει χρησιμοποιήσει, πλύνει, συναρμολογήσει, κόψει κ.ο.κ. το προϊόν και γενικά να μην έχει προβεί σε πράξεις, που μπορούν να προκαλέσουν αλλοίωση του προϊόντος. Επίσης, δεν επιτρέπεται η αφαίρεση της ετικέτας του προϊόντος.
3. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να μην υπάρχουν σημάδια λανθασμένης χρήσης ή λανθασμένης συναρμολόγησης του προϊόντος.
4. Να μην έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή αξεσουάρ σε περίπτωση ύπαρξης τέτοιων.
5. Να στείλει e-mail στο info@hippocratestopmedical.com , με το οποίο να ενημερώνει την εταιρία για την επιστροφή του προϊόντος και τον κωδικό IBAN του αποστολέα.
Τα έξοδα επιστροφής, στην περίπτωση αυτή καλύπτονται από τον καταναλωτή. Εάν κριθεί ότι οι παραπάνω προϋποθέσεις επιστροφής του προϊόντος δεν πληρούνται, η εταιρία έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στον καταναλωτή με έξοδα του τελευταίου και χωρίς να του επιστρέψει το πόσο που έχει καταβάλει για την αγορά του προϊόντος.
Εφόσον πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις, το χρηματικό πόσο επιστρέφεται σε λογαριασμό που ο καταναλωτής υποδεικνύει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και τον έλεγχο της κατάστασης αυτού.
ΑΛΛΑΓΕΣ
1. Να έχει διατηρήσει τη συσκευασία του προϊόντος και το ίδιο το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.
2. Να μην έχει χρησιμοποιήσει, πλύνει, συναρμολογήσει, κόψει κ.ο.κ. το προϊόν και γενικά να μην έχει προβεί σε πράξεις, που μπορούν να προκαλέσουν αλλοίωση του προϊόντος. Επίσης, δεν επιτρέπεται η αφαίρεση της ετικέτας του προϊόντος.
3. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να μην υπάρχουν σημάδια λανθασμένης χρήσης ή λανθασμένης συναρμολόγησης του προϊόντος.
4. Να μην έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή αξεσουάρ σε περίπτωση ύπαρξης τέτοιων.
5. Να στείλει e-mail στο info@hippocratestopmedical.com , με το οποίο να ενημερώνει την εταιρία για την επιστροφή του προϊόντος.
Τα έξοδα επιστροφής, στην περίπτωση αυτή καλύπτονται από τον καταναλωτή. Εάν κριθεί ότι οι παραπάνω προϋποθέσεις επιστροφής του προϊόντος δεν πληρούνται, η εταιρία έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στον καταναλωτή με έξοδα του τελευταίου και χωρίς να του επιστρέψει το πόσο που έχει καταβάλει για την αγορά του προϊόντος.
Εφόσον πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις, το χρηματικό πόσο επιστρέφεται σε λογαριασμό που ο καταναλωτής υποδεικνύει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και τον έλεγχο της κατάστασης αυτού.
Τα έξοδα επιστροφής στην περίπτωση αύτη καλύπτονται από τον καταναλωτή, όπως και τα μεταφορικά για την αποστολή του νέου προϊόντος.
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιθυμεί ο καταναλωτής να αντικαταστήσει την αρχική αγορά δεν υπάρχει τη δεδομένη στιγμή σε διαθεσιμότητα ή δεν υπάρχει το ζητούμενο νούμερο, χρώμα ή σχέδιο, ο καταναλωτής δικαιούται να αναμείνει την επόμενη παραλαβή, οπότε σε αυτήν την περίπτωση η εταιρία τον ειδοποιεί είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω e-mail.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εφόσον επιθυμείτε αλλαγή κάποιου προϊόντος, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό, στέλνοντας μας μήνυμα με το όνομα σας ,τον αριθμό παραγγελίας σας και φυσικά τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@hippocratestopmedical.com ή στον αριθμό 2310796237
Επιστροφές δε γίνονται δεκτές:
Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,
Ελαττωματικό Προϊόν
Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να παραπονεθεί για ένα προϊόν, εάν αυτό φέρει πραγματικά ελαττώματα ή εάν λείπουν συνομολογημένες ιδιότητες.
Ειδικότερα, εάν κατά την παραλαβή του προϊόντος παρατηρηθούν σημάδια χρήσης, όπως σκισμένη συσκευασία, γρατσουνιές, σπασίματα κ.ο.κ., ο Πελάτης θα πρέπει να υποδείξει άμεσα στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας το ελάττωμα και να ζητήσει την επιστροφή του προϊόντος. Το παράπονο καταγράφεται από τη μεταφορική εταιρία με όλα τα αναγκαία στοιχεία.
Σε περίπτωση που παραλάβετε το πακέτο με το προϊόν που έχετε αγοράσει και δε δηλώσετε εκείνη τη στιγμή στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας οποιοδήποτε παράπονο ή δεν υποδείξετε το ελάττωμα, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.
Εάν το προϊόν παρουσιάζει ελαττώματα ή δεν φέρει συνομολογημένες ιδιότητες, ο Πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει:
Διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος
Μείωση του τιμήματος
Ακύρωση της πώλησης
Σε περίπτωση που επιθυμείτε τη διόρθωση ή αντικατάσταση κάποιου προϊόντος, λόγω ελαττωμάτων ή ελλείψεων, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε, στέλνοντας μας μήνυμα με το όνομα σας ,τον αριθμό παραγγελίας σας και τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@hippocratestopmedical.com ή στον αριθμό 2310796237
1. Συσκευάστε τα προϊόντα με σίγουρο τρόπο, στην αρχική τους συσκευασία, αν γίνεται, και συμπεριλάβετε στο δέμα την απόδειξη αγοράς. Είναι σημαντικό να υποδείξετε σε αυτό το έγγραφο αν θέλετε να κάνετε μια αλλαγή ή να επιστρέψετε τα αντίστοιχα προϊόντα.
2. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ
Για να στείλετε το δέμα, στο Ταχυδρομείο και στείλτε το συστημένο ή με απόδειξη παραλαβής στην παρακάτω διεύθυνση:
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΤΟΠ ΦΑΡΜΑΣΙ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
ΒΙ. ΠΕ. Σίνδος, Θεσσαλονίκη
ΤΘ1053
ΤΚ57022
2310 586690-9 2310796237
Στην περίπτωση επιστροφής μέσω ταχυδρομείου ή κούριερ, η εταιρία δεν αποδέχεται επιστροφές σταλμένες με επιβάρυνση του παραλήπτη, ούτε θα επιστρέψει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.